2013–2014 m.m.
,,Problemų medis‘‘ – inovatyvus komandinio darbo įrankis
- Informacija
- Kategorija: 2013/2014 m.m.
- Paskelbta: 2014 Balandis 18, Penktadienis 09:47
- Peržiūros: 1906
Mūsų mokyklos bei Kunigiškių pradinio ugdymo skyriaus 12 pradinių klasių mokytojų komanda visus mokslo metus aktyviai dalyvavo UPC projekto ,,Pradinio ugdymo tobulinimas‘‘ seminaruose, skirtuose prisijungusioms rajono mokykloms, tobulino savo kvalifikaciją. Projekte visada dirbome bendradarbiaudami, mokydamiesi vieni iš kitų, aktyviais grupinio darbo metodais, kurių nestokojo mus drąsinę lyderiai iš ,,Ąžuolo‘‘ progimnazijos.
Projekto konsultantė, VŠĮ ,,Lyderių ekspertų grupė‘‘ lektorė Nomeda Marazienė kiekviename seminare mokytojus ragino būti sėkmingais, gebančiais sukurti erdvę kito žmogaus nuomonei egzistuoti - tai yra lyderiais asmeniniame gyvenime ir profesijoje.
Balandžio 17 dienos seminarui komandose sukūrėme savo mokyklos pradinių klasių mokytojams ir mokiniams aktualų ,,Problemų medį‘‘. Pasirinkome mokinių savarankiško skaitymo gebėjimų ugdymo problemą. Mokiniai skaito knygeles, bet dažnai skaitymo patirtys lieka klasės aplinkoje.
Klevas yra mokyklos herbo simbolis. Todėl mūsų mokyklos pradinių klasių mokytojai, bendradarbiaudami su tėveliais, mokiniais, bibliotekininke, logopede, pailgintos dienos grupės auklėtojomis, Prienų knygyno ,,Pegasas‘‘ darbuotojomis, Prienų visuomenės sveikatos priežiūros centro specialiste bendromis pastangomis ,,auginsime‘‘ klevą pagal sudarytą veiklos planą nuo rudens iki pavasario, laukdami sėkmingo, gausaus išspręstos problemos sužydėjimo ir sklaidos mokykloje. {akgallery}
Tikimės, kad kryptingo ir vienijančio mokytojų ir socialinių partnerių darbo dėka, dauguma mokyklos pradinių klasių mokinių patirs knygelių skaitymo džiaugsmą, atras neišmėgintus metodus, pajus savo mokymosi stiliaus galimybes, didėjančią savivertę, patobulins mokėjimo mokytis, komunikavimo, pažinimo, iniciatyvumo, kūrybingumo kompetencijas, išsiugdys savo dienos planavimo įgūdžius, tausojančius sveikatą.
Gražina Antanavičienė, projekto ,,Pradinio ugdymo tobulinimas‘‘ koordinatorė mokykloje